Baby zilvervisjes

Iemand de GOUDEN tip voor zilvervisjes, ik vind ze zo vies, tussen mijn bank zitten ze het meest bah bah! Ik heb wel is gehoord dat je er wel . Last van zilvervisjes of papiervisjes?

Bij ons vindt u alle informatie en middelen om ze te bestrijden. Voor 15:uur bestel morgen in huis! Wij hebben in huis van die rare beestjes, je noemt ze zilvervisjes (rare naam voor een insect…). Soms denk ik dat ze weg zijn en zo lopen er .

Sinds een paar maanden kom ik zo nu en dan . Onze hele nieuwbouwbuurt heeft last van zilvervisjes. Bij sommige mensen lopen ze zelfs door het bed. Bij ons in huis valt het op zich nog wel . Zilvervisjes kunnen in grote getale schadelijk zijn voor behang, papier, boeken, kleding en synthetische materialen.


Het zilvervisje (Lepisma saccharina, Vlaams: suikergast) is een klein insect, behorend tot de orde van de Zygentoma, een orde van primitieve insecten die . Zilvervisjes zijn vaak een hardnekkige kwaal en zorgen voor veel overlast. We hebben uitgezocht hoe je de Zilvervisjes zo milieuvriendelijk .

Reacties

Populaire posts