Boom dood maken met roundup

Dat verspreidt zich door het systeem van de boom en dan legt hij het loodje. Andere methode: Round-up (=merknaam). Nu dacht ik, kunnen we die boom niet dood maken?

Roestige spijker heb ik weleens gehoor round-up, chloor? Wat round-up in het gat en de boom gaat dood en niemand kan zien . Als je een boom dood wil maken zonder het ding geheel uit te graven moet je ervoor. Round-up vind ik een beetje het sjonnie alternatief.

Wordt er niet goed van, wat kan je. De werking van zoutzuur wanneer het wordt gemengd. Graag zou ik eerst de boom effectief willen laten afsterven voordat ik . Ik zit zelf in de chemie dus weet wel welke stoffen een boom kunnen.


Heb niets met Wembley te maken, je zou beter eens opzoeken wat er . Hoe om te doden een boom met Roundup Roundup is, glyfosaat, een herbicide gebruikt door een brede waaier van consumenten en professionals gelijk.

Reacties

Populaire posts